En trycksak är en värdehandling. Kanske kan du inte betala med den men det ligger oerhört mycket arbete bakom en bra och proffessionellt ihopsatt trycksak, vare sig det är en konstbok eller företagsbroschyr. Fortfarande efter över 18 år i branschen känns det pirrigt när kartongen kommer från tryckeriet. Har allt arbete vi lagt ner givit det resultatet vi förväntat oss? En trycksak kan inte lova guld och gröna skogar men kanske är det en bit på vägen.
 

ALMI
ÅRSREDOVISNING
2017

Som en påse karameller, fast i graf-form när Almis nya grafiska profil kommer till liv i årets årsredovisning.
Samarbete SthlmKom+jfformgivare.

THULE GROUP ÅRS- OCH HÅLLBARHETS-REDOVISNING 2017

Vi har jobbat vidare och finslipat på formen som gjordes förra året. Som vanligt ett roligt samarbete!

THULE PATHOS & PASSION

Lite över 100 sidor rent nöje att designa och en trycksak vi kan kännas oss verkligt stolta över. Ett magasin som jag hoppas kommer leva länge. Högt till tak, tilltro och en passion för det man gör. Det är receptet. Pathos & Passion är historier om sant engagemang som får en att vilja bli en bättre människa. Och surfa på heltid.

ALMI ÅRSREDOVISNING 2016

Sthlmkom+jfformgivare gjorde 2016 års årsredovisning. Porträttet på vd är taget av Johan Töpel.

THULE GROUP ÅRSREDOVISNING 2016

Thule Group är ett företag utöver det vanliga. Det är ett sant nöja att jobba med dem. Deras känsla för kvalitet, patos och passion speglar sig i allt de gör. Inte minst bildmaterialet. Vi blev nominerade för andra året i rad i Publishingpriset.

DAISY BEAUTY PROFESSIONAL

När tidningsbranschen går på knäna går Daisy Beauty mot strömmen och startar ytterligare en tidning: Daisy Beauty Professional. Detta är nr 1-2017 men vi är redan på gång med nummer 2 -2018.